Sadding gila ='(  

Posted by FiqaFie

Ini amat menyedihkan . I thought you will always be my friend , and be straight with me about my wrong-doings . But instead , you leave me without telling me a thing ! Bila aku tanya , kau kata " xde pape la " or " mana ada " or " biasa je " . Tapi ngan lelaki yang mulut kau x henti2 ckp BENCI kau senyum bila cakap ngan dia . Sedih tau bila tengok camtu . Cakap dengan aku , or pandang muka aku , masam muka ! Menyampah nak panggil kau tau . Aku x suka tengok ' KAWAN BAIK ' aku masam muka ngan aku . Betullah apa yang keluarga aku cakap , jangan baik sangat dengan seseorang nanti kita terasa hati . And then ,sekarang ni aku rapat ngan lelaki . Perempuan semuanya cakap belakang aku , aku ni gedik la , over la . Lelaki lak cakap straight kat aku yang aku ni gedik . Apa salahnya cakap je terus depan aku , yang aku ni gedik !? Aku x makan orang ! Ini la sebabnya aku kawan lelaki . Perempuan susah nak cakap pendapat dorang tentang seseorang . X habis2 nak bisik2 !

This entry was posted on Saturday, June 02, 2012 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments