Gabungan Byk Citer  

Posted by FiqaFie


Adoyai , hari ni macam2 berlaku . But aku start dgn hari Khamis , 11/8/2011 dulu . Hari ni , aku ngn geng Keceriaan PSS buat keceriaan Interior PSS . Kitaorang buat gubahan bunga , Sudut Pameran , cat dinding , dan yg plg best skali kitaorang design taman mini DALAM PSS ! Best gile ! Lagi satu , Presiden dtg ari ni . Waa bukan main gembira aku !!! Boleh aku buli die sebab aku kene buat kerja die Berturut turut dlm 2 bulan ni . Sheesh ! Rase cam aku plak jadi Presiden ! Hari Jumaat , 12/8/2011 . Hari ni , aku BANYAK gile MENANGIS !!! First kat sekolah , Pn Geografi tibe2 je merajuk marah kat kitaorang . Sampai ckp x redhai ilmu . Sedih x terkate . Aku and the gang pergi minx maaf kat die , but die kate hati die tertutup . Sedih x terkata ! Pastu kat PSS kena jadi head Designer utk PSS plak , lagi sedih sbab masa belajar byk tergadai ! Lps tu balik rumah , papa tau yg camera aku tu rosak . Lagi la aku takut ! Nasib baik boleh repair xde la aku nangis sgt ( Tapi masih nangis la ) . SO pendek kate , hari ni adalah hari menangis ... Hari Sabtu 13/8/2011 xde pape yg berlaku . Hari ni , 14/8/2011 hari bergembira dan juga sakit hati ! Part gembira , dpt baju baru , dpt casing camera baru , and dpt lens camera baru !!! ( walaupun camera ade kat workshop ) Pastu , pool pun dh siap dibersihkan ! Ape lagi , aku pun terjun la !!! Yg part sakit hatinye ... kawan yg aku dh anggap kawan baik kate aku PENIPU ! Aku sakit hati x terkata ! Slame ni aku percaya citer die , x pernah aku kate die menipu . Ape kes nk kate aku PENIPU ! Sbab x caye seorang perempuan boleh buat camtu !? Aiiii die pun dh tau aku ni bkn lembut sgt pun ! Tapi , aku x kisah sangat . Aku ni cume counsellor die . Im not even his friend . Yela ... die cume percaya dkt org yg die suke , org yg INNOCENT sgt la kan KACANG ??? Kau suke die , sbab tu la kau akan percaya ape yg die ckp ! OKAY !? Jgn sesekali kau x percaya ckp die ok !? Eyh ,die kan baik ... die x pernah menipu , die x pernah berlagak . SHe's kind and gentle ok ? Kan ? Jadi percaya la ye cik abang ! Kau nk bawa motor sampai terbang pun , aku dh x nk amik kisah ! Itu sahaja utk hari ni =))

This entry was posted on Sunday, August 14, 2011 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments