Tamat sudah ...  

Posted by FiqaFie


Fiuh ! Tamat sudah hari yang penuh dgn paksaan ! - sigh - . Ramai org kate , apsal aku muke steam je time pakaian beragam tadi . Mane la muka aku x steam , aku masuk pun sebab kene PAKSA ! Aku x macam korang , pakai tudung melilit segala , make - up lagi , kasut lagi , baju lagi ... adoyai . Baju kurung biasa sudah ~ Aku plak sempoi je . Baju kurung colour biru gelap , pastu pakai tudung hitam . End of story . X susah nk pikir sbab aku x nak menang XD . Doa aku dimakbulkan , sbab aku x menang ! YAY ! Kalau aku dpt , jgn harap aku datang skolah 15 September nanti . Buat malu je nk naik pentas tu ==" . Tadi ade pasangan couple buat free show kasih sayang . ( mcm nk kahwin ) Siap bersilat segala ... pastu cium tangan girlfriend die ! Aiyoo ... depan cikgu lak tu ! Ish2 ... Pastu tadi free free pipi aku kene cubit ngn Ustazah . Aiyoo ... panjang pipi aku dibuatnye . Si Tido tu plak mulut x reti jaga . Die kate camni , " Ustazah , kasi Adam cubit Affiqah ! " . Satu kelas mengikut ape yg Tido kate . Ustazah keluar je ... aku sumbat kasut dalam mulut die ! Merepek x tentu pasal ! ==" . Tadi time English pun kene gak . Aku salah eja perkataan , teacher kate " Eii , AFfiqah ni ... kene cubit jugak nanti " . Terkejut aku , cepat2 la pegang pipi ! Tido buat hal lagi . Die kate " Adam kau cubit la Affiqah tu " . Then that moron Adam kate " Woi cubit kat ne tu ? " . Mamat dua ekor ni , memang suka betul tempah maut FREE OF CHARGE ! That moron Adam pun satu ! Pakai gam org , suke sgt buat pembaziran economy ! Bazir gam aku je sbab terkeluar ! Adoyai ! Hari ni mmg hari STRESS ! Esok cuti , bermakna hari menyurutkan timbunan latihan ... =="


This entry was posted on Tuesday, August 16, 2011 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments